Zastępca Burmistrza
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Kontakt z Urzędem
Do zadań Zastępcy Burmistrza należy:
- Organizowanie pracy wydziałów oraz samodzielnych stanowisk pracy w zakresie upoważnienia udzielonego przez Burmistrza w odrębnym zarządzeniu.
- Nadzór nad działalnością jednostek organizacyjnych Gminy w zakresie upoważnienia udzielonego przez Burmistrza w odrębnym zarządzeniu.
- Współdziałanie z sołectwami.
- Wykonywanie uchwał Rady oraz zarządzeń Burmistrza.
- Uczestniczenie w pracach związków i porozumień międzygminnych oraz wykonywanie zadań wynikających z tych porozumień.
- Załatwianie wniosków posłów i senatorów oraz interpelacji radnych.
- Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej w podległych wydziałach.
- Przestrzeganie zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli.
- Nadzór nad dyscypliną pracy podległych pracowników; składanie wniosków do Burmistrza w sprawach pracowniczych.
- Współdziałanie z administracją rządową oraz samorządem powiatowym i wojewódzkim w realizacji zadań zleconych.
- Opracowywanie wymaganej sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw.
- Dbałość o zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami, podwładnymi i współpracownikami oraz w kontaktach z obywatelami przez podległych pracowników.
- Wykonywanie innych zadań Gminy wynikających z przepisów szczególnych.
- Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.
Kontakt:
nr pokoju: 26
nr tel. 13-460-80-00 ( centrala )
e-mail:
Osoba odpowiedzialna za treść:Marcin OrganOstatnia aktualizacja: 01 / 10 / 2020Marcin OrganOpublikowano: 01 / 10 / 2020Historia zmian
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Kontakt z Urzędem