Wieloosobowe Stanowisko ds. Oświaty
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Kontakt z Urzędem
Do zadań Wieloosobowego stanowiska ds. oświaty należy w szczególności:
- Prowadzenie i koordynacja działalności oświatowo-wychowawczej w Gminie.
- Analiza poprawności arkuszy organizacyjnych szkół i przedszkoli, przekazywanie projektów arkuszy organizacji do zaopiniowania organowi sprawującemu nadzór pedagogiczny.
- Sporządzanie sprawozdania SIO oraz nadzór w zakresie poprawności przekazywanych danych do SIO przez podległe jednostki.
- Prowadzenie Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych zgodnie z Nowym SIO i wprowadzanie danych do systemu na bieżąco, wydawanie upoważnień do dostępu do bazy SIO w jednostkach.
- Przygotowywanie postępowań w sprawie uzyskiwania awansu na stopień nauczyciela mianowanego (analiza wniosku i dokumentów, przygotowanie pism, zarządzeń wraz z regulaminem pracy komisji egzaminacyjnej, przygotowanie protokołów, zaświadczeń i aktów nadania).
- Przygotowywanie postępowań konkursowych na dyrektorów jednostek oświatowych.
- Przygotowywanie dokumentacji z zakresu powierzenia obowiązków dyrektora.
- Przygotowywanie oceny dyrektora przy współpracy z radą rodziców, radą pedagogiczną, związkami zawodowymi i Kuratorem Oświaty.
- Przygotowywanie decyzji w sprawie Indywidualnego nauczania oraz indywidualnej rewalidacji.
- Przygotowywanie decyzji w sprawie uzupełniania etatów nauczycieli.
- Przygotowywanie dokumentów w związku z nagrodami z okazji Dnia Edukacji Narodowej, oraz wniosków o nagrody MEN i Kuratora.
- Prowadzenie spraw z zakresu dofinansowanie dokształcania nauczycieli.
- Przygotowywanie projektów uchwał związanych z oświatą.
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z likwidacją szkół.
- Nadzór nad kontrolą spełniania obowiązku szkolnego wykonywaną przez dyrektorów.
- Prowadzenie dokumentacji z zakresu obniżenia dyrektorom tygodniowego wymiaru zajęć.
- Przygotowywanie i analiza dokumentacji związanej z dowożeniem dzieci przedszkolnych, dzieci i młodzieży szkolnej oraz dzieci niepełnosprawnych do szkół.
- Przeprowadzanie analiz z zakresu działalności jednostek oświatowych m. in.: analiza demografii, ilości dzieci i uczniów w podległych jednostkach, wyników OKE, urlopów dla poratowania zdrowia.
- Sporządzanie wniosków o zwiększenie subwencji.
- Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań na sesję z zakresu wykonanych zadań.
- Archiwizowanie i przechowywanie sporządzanych dokumentów.
- Przygotowywanie planów szkoleń na dany rok.
- Współpraca ze związkami zawodowymi.
- Bieżąca współpraca z poszczególnymi wydziałami Urzędu oraz z dyrektorami jednostek, MEN, KO i innym instytucjami w odniesieniu do spraw oświatowych.
- Dbałość o zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami i współpracownikami oraz w kontaktach z obywatelami.
- Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych oraz zleconych przez Burmistrza.
Kontakt:
ul. Dobra 6
Ustrzyki Dolne
tel. 13-461-16-07
e-mail:
Osoba odpowiedzialna za treść:Marcin OrganOstatnia aktualizacja: 05 / 01 / 2021Marcin OrganOpublikowano: 05 / 01 / 2021Historia zmian
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Kontakt z Urzędem