Do zadań Zastępcy Burmistrza należy:
- organizowanie pracy wydziałów oraz samodzielnych stanowisk pracy w zakresie upoważnienia udzielonego przez Burmistrza w odrębnym zarządzeniu.
- nadzór nad działalnością jednostek organizacyjnych Gminy w zakresie upoważnienia udzielonego przez Burmistrza w odrębnym zarządzeniu.
- współdziałanie z sołectwami.
- wykonywanie zarządzeń Burmistrza.
- nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej w podległych wydziałach.
- przestrzeganie zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli.
- nadzór nad dyscypliną pracy podległych pracowników; składanie wniosków do Burmistrza w sprawach pracowniczych.
- współdziałanie z administracją rządową oraz samorządem powiatowym i wojewódzkim w realizacji zadań zleconych.
- opracowywanie wymaganej sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw.
- dbałość o zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami, podwładnymi i współpracownikami oraz w kontaktach z obywatelami przez podległych pracowników.
- wykonywanie innych zadań Gminy wynikających z przepisów szczególnych.
- wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.
Kontakt:
nr pokoju: B1.11
nr tel. 13-460-80-00 ( centrala )
e-mail: um@ustrzyki-dolne.pl