Do zadań Samodzielnego stanowiska ds. Zamówień Publicznych należy w szczególności:
- odpowiedzialność za organizację zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim i jednostkach organizacyjnych Gminy,
- prowadzenie działań służących zapewnieniu prawidłowego i jednolitego stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wewnętrznych obowiązujących w Gminie Ustrzyki Dolne w zakresie zamówień publicznych i zakupów przez wszystkie Wydziały i jednostki organizacyjne,
- organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane, prowadzenie obsługi sekretarskiej Komisji przetargowych,
- sporządzanie dokumentacji do postępowania o zamówienie publiczne,
- prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych,
- publikacja ogłoszeń w zależności od wartości zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej oraz na Platformie Zakupowej,
- sporządzanie rocznego planu postępowań o udzielenie zamówień oraz zmian do planu, na podstawie informacji przekazywanych z poszczególnych Wydziałów i jednostek organizacyjnych Gminy,
- sporządzanie rocznych sprawozdań zgodnie z wymaganiami przepisów powszechnie obowiązujących i przekazywanie ich do Urzędu Zamówień Publicznych,
- przechowywanie i archiwizacja dokumentacji przetargowej,
- przygotowywanie projektów zarządzeń w zakresie zamówień publicznych,
- nadzorowanie funkcjonowania Platformy Zakupowej,
- pomoc merytoryczna przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych, weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej do postępowania o zamówienie publiczne. Kontrola poprawności dokumentów przygotowywanych w związku z zamówieniami publicznymi,
- udział w postępowaniach odwoławczych i skargowych dotyczących zamówień publicznych,
- współdziałanie z Urzędem Zamówień Publicznych w ramach obowiązków wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych, w szczególności w zakresie wniosków i zapytań składanych do organów UZP,
- współpraca z Wydziałami w Urzędzie Miejskim i Kierownikami jednostek organizacyjnych Gminy,
- dbałość o zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami, podwładnymi i współpracownikami oraz w kontaktach z obywatelami przez podległych pracowników,
- wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych oraz zleconych przez Burmistrza.
Kontakt:
nr pokoju: B2.6
nr tel. 13-460-87-39
e-mail: j.leniar-chwiej@ustrzyki-dolne.pl