Burmistrz Ustrzyk Dolnych ogłasza otwarte konkursy ofert na realizację zadań publicznych w roku 2026 w następujących obszarach:
- Upowszechnianie kultury,
- Pomoc społeczna,
- Kultura fizyczna i sport,
- Turystyka,
- Aktywizacja i integracja osób w wieku emerytalnym w życiu społecznym,
- Działalność na rzecz organizacji pozarządowych,
- Nauka, edukacja, oświata i wychowanie.
Termin realizacji wyżej wymienionych zadań obejmuje okres mieszczący się w roku kalendarzowym 2026.
Termin składania ofert
Oferty można składać w terminie od 6 listopada do 28 listopada 2025 r. (do godziny 14:00).
Regulamin zlecania zadań publicznych oraz obowiązujące wzory dokumentów dostępne są tutaj.
Zasady składania ofert
- Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „OTWARTY KONKURS OFERT” w siedzibie Urzędu Miejskiego (ul. Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne).
- Oferent zobowiązany jest do wykazania się wkładem własnym (finansowym, rzeczowym lub osobowym) w wysokości minimum 25% łącznej kwoty kosztów realizacji zadania (nie dotyczy obszaru „Pomoc społeczna”).
- Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w terminie do 30 dni od dnia zakończenia składania ofert.
- Oferty należy sporządzić w jednym egzemplarzu zgodnie z obowiązującym wzorem.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną.
- Oferty niekompletne zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.
- Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą brane pod uwagę.
- Oferent zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów (potwierdzonych za zgodność z oryginałem):
- kopii statutu stowarzyszenia lub klubu,
- wydruku z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego dokumentu potwierdzającego podstawę działalności oferenta (np. wpisu do rejestru stowarzyszeń w Starostwie Powiatowym),
- informacji z banku o numerze konta.
Kontakt
Koordynator ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego:
Katarzyna Płoszyńska
tel. 13 465 60 47 lub 13 460 80 00
e-mail: k.ploszynska@ustrzyki-dolne.pl



