Złożenie informacji o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania oraz informacji o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystywanie zostało zakończone.
Podstawa prawna:
-
Art. 162 ust. 4-5, art. 163 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.
-
Rozporządzenie Ministra Gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 23 października 2003r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest .
Miejsce załatwienia sprawy:
Wniosek należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych, ul. Kopernika 1; 38-700 Ustrzyki Dolne.
Wymagane dokumenty:
-
Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystania
-
Informacja o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystywanie zostało zakończone
Gdzie odebrać formularze:
Formularze do powyższych informacji można otrzymać w pokoju 29, na stronie internetowej Urzędu Miejskiego.
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Nie wymaga odpowiedzi. Polega jedynie na złożeniu informacji, nie wydaje się zaświadczeń.
Opłaty:
Nie pobiera się
Inne wskazówki, uwagi:
-
Informacje należy sporządzić w dwóch egzemplarzach: - jeden egzemplarz przedkłada się w formie pisemnej Burmistrzowi Ustrzyk Dolnych, - drugi egzemplarz przechowuje się przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.
-
Informacja podlega corocznej aktualizacji w terminie do dnia 31 stycznia każdego roku.
Osoba prowadząca: Karolina Twardeusz – Podinspektor, pokój nr A1.3,
I piętro, tel. (013) 460-80-11 e-mail: a.podkalicka@ustrzyki-dolne.pl