Koordynator ds. dostępności
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Kontakt z Urzędem
Pani Joanna Kijowska -Koordynator do spraw dostępności w Gminie Ustrzyki Dolne
Kontakt:
Joanna Kijowska
Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych
ul. Mikołaja Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne
tel. 134608017
E-mail:
Do zadań koordynatora należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych i gminne jednostki organizacyjne,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych i gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- przedstawianie Burmistrzowi Ustrzyk Dolnych bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
Osoba odpowiedzialna za treść:Marcin OrganOstatnia aktualizacja: 31 / 03 / 2021Marcin OrganOpublikowano: 31 / 03 / 2021Historia zmian
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Kontakt z Urzędem